måndag 15 september 2014

Barnvagns funderingar inför vintern...

De senaste veckorna har jag funderat på hur jag ska göra med vagn inför vintern.
Redan förra vintern tyckte jag att det var knöligt att behöva byta till terräng hjul på buggan då den liksom förlorade mycket av smidigheten.
Så för en vecka sen bestämde mig för att lägga ut Camen till försäljning och köpa en Buffalo istället (bugga det också fast med större hjul)
Tills i Lördags när vi var på babyproffsen och provade. Gud vilken klumpg vagn! Som en pansarvagn.... tung och trög att svänga trots de svängbara hjulen för att inte tala om ihopfällningen. Nej det blev ett BIG NO för både mig och K. 
 
Så det blev till att tänka om: 
Vi har ändå vår Urban Jungle vagn kvar. Den går att köra hur lätt som helst i alla väder. Så nu har jag istället beställt en underbart fin åkpåse som ska få sitta i den.

Men jag mottager gärna tips på bra vagnar, som fungerar i alla väder, och som går att ha barnet mot mig.  Måste vara hjul som snurrar fram, annars blir jag galen :-)



Passade även på att beställa en matchande söt liten mössa.

Inga kommentarer: