söndag 1 april 2012

Hemma fix.

I helgen har Leif hjälpt mig och Anton att få upp tapeter, Det blev två fondvägger, en i vardagsrummet och en i Antons rum. Tusen tack för hjälpen!!


Min fina lilla prins har även börjat sova i sin STORA säng. Han sover mycket bättre nu än på länge, han stortrivs verkligen i nya sängen. Han säger att han har stor säng hos mamma och bebis säng hos pappa. Min lilla goa skrutt . Idag hittade han förresten sina solglajer... tar på sig dem och säger "Anton är mammas snygging" och "Anton är pappas snygging".... Det bara bubblar nya ord ur honom hela tiden, börjar bli riktigt långa meningar nu =)

Jag, Mamma och Anton hann även med att åka till IKEA en sväng idag. Handlade lite små grejer, lite blommor några hyllor mm. Blir en sväng till om några dagar för att handla en bokhylla, men då måste vi låna A och H:s släpkärra först.

Nu ska jag ta och kolla klart på BigBrother, för äntligen har jag TV11 igen =)

Inga kommentarer: