söndag 11 september 2011

Idag har jag hunnit med att göra sådana här tråkiga måsten. Medans Anton fick vara hemma med K eftersom han har feber så fick jag åka själv och handla. Men älskade mormor gjorde mig sällskap vilket var mycket trevligt för det var länge sen vi sågs. Vi hann både med att handla mat och att köpa overall till Anton sammt att han fick två par tuffa jeans, ett par röda och ett par svarta. Ikväll har vi haft tvättstugan, med fortsättning imorgon bitti då jag tänkte passa på att tvätta lakarn, jag blir ju ändå hemma med lilla sjuklingen imorgon så det är lika bra att passa på när man har lite tid över.
Imorgon bitti ska jag förresten till sjukhuset och ta lite blodprover, får väl se om de kommer fram till varför jag är så trött och yr som jag har varit på senaste tiden. Borde gå och lägga mig nu så att jag orkar upp imorgon, måste till sjukhuset på morgonen för jag får inte äta något innan.
God Natt

Inga kommentarer: