fredag 17 juni 2011

Bloggtorka

Det har varit dåligt med inlägg här på senaste tiden.

Det har varit mycket att göra på nya jobbet och senaste två helgerna har vi varit på bröllop.

Här är en bild på helgens fina brudpar. Naja och Walle dvs numera fru och herr Grevik.♥



Möhippa

Förra helgen var vi på Jinas "stora feta" arabiska bröllop. Bilder därifrån kommer senare, ligger i Kirills mobil.

Här är några bilder på vår fina lilla pojke som hjälper mamma att städa...♥



För övrigt så har Anton haft feber i veckan, ev vattkoppor på g. Antons små kompisar har fått det. Idag har det kommit två större utslag som kanske kan vara koppor? Det ser ut som att det börjar bli blåsor.... återstår att se.
Men imorgon ska jag iaf jobba, då är Kirill hemma. Så jag ska väl ta och säga godnatt så att jag orkar med morgon dagen då det vankas födelsekalas för Leif efter jobbet.

1 kommentar:

Sofia sa...

Vad jag har hört så har det varit problem med att kommentera mina inlägg, nu har jag gjort vissa ändringar så får vi se om det fungerar bättre =)