fredag 4 februari 2011

Aj aj aj

Välkommen tillbaka smärtan! Igår natt vaknade jag igen med en enorm smärta i brötstet, var bara att ringa till mamma och bege sig till sjukhuset. Vad ska man göra när man knappt får luft för att det gör så ont. Läkaren konstaterade efter ett antal blodprover, att värderna var ok och att jag inte hade fått någon propp i lungan. Så jag fick åka hem med order att äta full dos deklofenak och citodon och vila.
Anton förstår inte varför mamma bara sitter still och inte kan lyfta honom och busa som vanligt. Han fick vaccination igår och sen blev han också dålig och fick feber ,var jätteledsen och hängig. Så han har fått sova hos Kirill inatt, tydligen hade han vaknat var 30:e minut och varit ledsen....stackarn.
Ikväll kommer han hem så jag hoppas verkligen att denna smärta går över, vi får sova hemma hos mammsen inatt så hon kan hjälpa mig med Anton. Är så otroligt trött på denna smärta i bröstet, har haft den sen i mellandagarna, borde det inte gå över snart? Hur lång tid kan det ta för en muskelbristning att läka?

Inga kommentarer: