tisdag 4 januari 2011

Har någon en vagn till övers?

Någon som har en vagn som ni vill sälja? Letar efter en ny till Anton. Inte för att jag inte är nöjd med teutonian för den är verkligen toppen, men Antons pappa och farmor låter mig inte ha vagnen kvar....
Visst var vagnen en gåva till vårt nyfödda barn, men inte i min vildaste fantasi trodde jag väl att hon skulle ta tillbaka den. Jag bad aldrig henne om att köpa en vagn åt oss, men hon proppsade absolut på det.  Just snyggt att ta tillbaka den sen....

8 kommentarer:

Anna sa...

Lägger ut en förfrågan på min blogg oxå.
Kram gumman!

Anonym sa...

vi har en quinny, har inte bestämt om vi ska sälja den men du får låna den på obestämd tid iaf! Ska höra med sambon. VÄndbar sits, fullt liggläge finns i pershagen

Sofia sa...

Hej Mimsan.
Åhh det vore ju toppen. Vore jätte snällt om jag fick låna den, och så kan ni fundera på om ni vill sälja den sen. Kan jag komma ut och kolla på den?

Anonym sa...

Hej!
Bara att komma! 0703641409 är mitt mobilnummer!

Sofia sa...

Verkligen jätte jätte snällt att jag fick låna vagnen, Jag ska testköra den lite i helgen,min åkpåsen passade iaf jättebra och Anton verkade gilla att sitta i den. Jag hör av mig nästa vecka.

Anonym sa...

Hur har det gått? Har vagnen funkat?

Sofia sa...

Hej.
Ja jag har inte hunnit testa så mycket. Anton var sjuk förra helgen så vi kunde inte gå ut. Men det lilla jag testat så verkar den bra =) Har jobbat i sthlm hela veckan så det är därför jag inte hunnit höra av mig. Men jag tycker det verkar vara en bra vagn för 1500:- så jag tänkte komma förbi någon dag med pengar till dig.

Anonym sa...

Kul att du är nöjd med vagnen! Det är bara att komma förbi!